مشاوره قدرتمند SEO: نحوه استفاده از Google Question Hub – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست

[ad_1]

در سال ۲۰۱۸ ، گوگل Google Question Hub را ایجاد کرد تا به بازاریابان محتوا کمک کند س questionsالات بی پاسخ را در پایگاه داده Google پیدا کنند. س Questionال هاب در ابتدا در نیجریه ، هند و اندونزی در دسترس بود.

zmdPzKPVRZtIOFtprcBpGoAA2ocBo 9lf4GeA7ovVawxYbp61PKqdeEJ6y4UyRnFXfaYiaOTYIKata THYnleFjQgDkwYAXVi9j4XFbIC60Zr8P c4m 1Cfx6lA9RLmLm9awxxG

ایالات متحده در ژانویه ۲۰۲۱ به س Questionال هاب دسترسی پیدا کرد و فرصت های قابل توجهی را برای بازاریابان محتوا ایجاد کرد.

برای یادگیری به خواندن ادامه دهید:

  • اهمیت بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱
  • Google سوال هاب چیست و چگونه کار می کند
  • نحوه استفاده از Google Question Hub برای بازاریابی محتوا

وضعیت بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱

م Instituteسسه بازاریابی محتوا مشخص می کند بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی با محوریت ایجاد محتوای مرتبط و متمرکز برای مخاطبان خاص.

به عبارت دیگر ، مشاغل با ارائه ارزش رایگان به صورت محتوایی مانند مقالات ، فیلم ها و اینفوگرافی ها ، مشتری را جذب می کنند.

هنگامی که به خوبی استفاده می شود ، بازاریابی محتوا می تواند رتبه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کسب و کار شما و در نتیجه میزان بازدید ارگانیک آن را افزایش دهد. به همین دلیل است که ۷۵٪ از تیم های بازاریابی از SEO به عنوان م tactثرترین تاکتیک بازاریابی محتوا نام بردند.

ممکن است تاکنون بپرسید ، بازاریابی محتوا چه ارتباطی با انتشار Google Question Hub دارد؟

بازاریابی محتوا تا حد زیادی به توانایی شما در پاسخ به پرسش ترین پرسش های مشتریان متکی است. همانطور که مشاهده خواهید کرد ، Google Question Hub می تواند به بازاریابان کمک کند تا کلمات کلیدی پنهان گوهر و فرصت های محتوا را کشف کنند.

هاب س Questionال Google چیست و چگونه کار می کند

4F7sogXrXueTcuo0QCYYLaJj YLsc ne0FAeVdl7o683LTU0Irlb4SHtj6ng

Google Question Hub به کاربران کمک می کند س questionsالاتی را که در جستجوی Google پاسخ ندارند ، شناسایی کنند. به عبارت دیگر ، خلا information اطلاعاتی را در نتایج جستجوی Google شناسایی می کند.

تجزیه و تحلیل شکاف شفاف گوگل فرصتی باشکوه برای مشاغل و بازاریابان برای حل نیازهای مصرف کننده است.

Google از روشهای مختلفی برای یافتن س questionsالات بی پاسخ استفاده می کند. از آنجا که س theالات براساس سeriesالات افراد واقعی است ، ممکن است شامل غلط املایی یا سوالات نامشخص باشد.

کاربران می توانند کلمات کلیدی را جستجو کنند و لیستی از ۱۰۰ س unال بی پاسخ مرتبط با س yourال شما را دریافت می کنند. علاوه بر این ، Google به شما امکان می دهد س questionsالات خود را ذخیره کرده و کل لیست را صادر کنید.

نحوه استفاده از Google Question Hub

برای استفاده از Google Question Hub ، باید یک حساب Google و یک وب سایت تأیید شده در Google Search Console داشته باشید.

پس از ایجاد حساب Google خود و تأیید یک وب سایت با Google Search Console ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا س questionsالات بی پاسخ را در Google پیدا کنید:

  1. به questionhub.withgoogle.com بروید
  2. انتخاب کنید Google Question Hub را راه اندازی کنید
  3. برای ادامه حساب Google را انتخاب کنید
  4. کلیک س Addالات را اضافه کنید
  5. کلمات کلیدی و موضوعات خود را جستجو کنید
  6. کلیک اضافه کردن تا هر موضوعی را در برگه سوالات خود ذخیره کنید
  7. س questionsالات خود را از سایت مرور و صادر کنید برگه س Quesالات

بدون شک Google Question Hub اطلاعات ارزشمندی را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. اما کاملاً خودکار نیست. شما باید تشخیص دهید که کدام یک از س toالات مربوط به مخاطبان و تجارت شما است.

پس از انتخاب س questionsالاتی که می خواهید به آن پاسخ دهید ، باید محتوا ایجاد کنید. این می تواند به صورت فیلم یا مقاله باشد. پس از تکمیل محتوای خود ، می توانید آن را به Google Question Hub ارسال کنید.

اندازه گیری تأثیر محتوا با Google Question Hub

علاوه بر یافتن س questionsالات بی پاسخ ، Google Question Hub همچنین می تواند به شما در درک تأثیر محتوای شما کمک کند.

تحت س Questionال هاب کارایی برگه ، می توانید محتوای خود را ارسال کنید و تأثیر آن را مشاهده کنید. گوگل خاطرنشان می کند که ارسال محتوای شما به مرکز س questionال باعث افزایش رتبه سئو شما نمی شود یا به کاربران س whoال کننده اطلاع نمی دهد.

اما می توانید از بینش های موجود در کارایی برگه برای کمک به شما در بهبود محتوای خود.

افزونه های سئو وردپرس برای استفاده با Google Question Hub

اگر می خواهید از Google Question Hub برای بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید ، لازم است کارهای بیشتری نسبت به ارسال پاسخ انجام دهید.

نتایج شما به سایر فاکتورهای مهم SEO از جمله:

  • کیفیت محتوا
  • قرار دادن کلمات کلیدی
  • فراداده

این خبر خوب است:

کاربران وردپرس می توانند از افزونه ها برای مدیریت SEO استفاده کنند.

در اینجا برخی از برترین افزونه های سئو برای بررسی وجود دارد:

  • Yoast SEO: افزونه ضروری سئو وردپرس. Yoast می تواند به شما در مدیریت برچسب ها ، فراداده ها و قابلیت خواندن کمک کند.
  • SEO 2020 توسط Squirrly: مورد علاقه بازاریابان محتوا است. SEO 2020 توسط Squirrly با در نظر گرفتن بازاریابی محتوا ساخته شده است و کاربرپسند بودن پست های شما را بهبود می بخشد.
  • تصاویر بهینه شده در جستجوگرها: برای بازاریاب جستجوگرها با جزئیات. با بارگیری تصاویر بهینه شده در SEO ، سرعت بارگیری صفحه و تجربه کاربری خود را بهبود بخشید.

اگر می خواهید گزینه های بیشتری را مرور کنید ، می توانید لیست ما را با ۱۵ افزونه برتر SEO WordPress مشاهده کنید.

بازاریابی محتوا و سئو همزمان با هم هستند. اکنون که گوگل سوال هاب را به روی ایالات متحده گشوده است ، بازاریابان می توانند فرصت های مهم سئو را شناسایی و از آنها استفاده کنند.

با این حال ، لازم است به یاد داشته باشید که برای تولید بهترین نتایج به محتوای با کیفیت بالا و یک وب سایت سریع و قابل اعتماد نیاز دارید.
درباره Nex1host ، ارائه دهنده میزبانی شماره یک برای وب سایت های وردپرس ، بیشتر بیاموزید.

[ad_2]

مشاوره قدرتمند SEO: نحوه استفاده از Google Question Hub – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *